Installazione è pulizia di lenti ottichi

D'installazione è u prucessu di a lentru di pensione, qualsiasi bruttimo di materiale per bastone o di gocatori di oliu, aumentanu a fossa di assorbità abile. Reduce a vita di serviziu. Dunque, i seguenti precauzioni anu da esse pigliata:

1. Mai installà lenti cù dita nudi. Guanti o guanti di gomma deve esse purtatu.

2. Ùn aduprate micca strumenti forti per evità di scanzà a superficia di u lente.

3. Ùn toccu micca u filmu quandu caccià a lente, ma tene u latu di a lente.

4. I lenti anu da esse postu in un locu asciuttu, pulitu per a prova è a pulizia. Una bona superficia di tavola avissi avutu parechje strati di papie à papie ombra, è parechje fogli di pulizia di carte spugna.

5. L'utilizatori devenu evità di parlà nantu à a lente è di mantene l'alimentariu, beie è altri contaminanti putenziali luntanu da l'ambiente di travagliu.

Metudu di pulizia curretta

L'unicu scopu di u prucessu di pulizia di Lenti hè di caccià cuntaminanti da u lente è micca causatu più contaminazione è danni à a lente. Per ottene stu goal, unu deve spessu aduprà metudi relativamente menu risicanti. I seguenti passi sò pensati per questu scopu è duverebbe esse usatu da l'utilizatori.

Prima, hè necessariu di aduprà a ball di alluntanassi da u filu nantu à a superficia di u cumponente, in particulare u lente cù picculi particamenti è filar nantu à a superficia. Ma l'usu l'aria cumpressa da a linea di produzzione, perchè sti aria cuntenenu gocce d'oliu è acqua, chì profondenu a contaminazione di a lente

U sicondu passu hè di applicà l'acetone per pulisce u lente ligeramente. Acetone à questu livellu hè quasi anidyduri, chì recira a pussibilità di cuntaminazione di lenti. I boli di cuttuni si mutanu in acetone deve esse puliti sottu à a luce è si muvianu in i circhuli. Una volta chì un swab di cuttuni hè bruttu, cambià. A pulizia deve esse fatta à una volta per evità a generazione di bars d'onda.

Se a lente hà duie superfici cograte, cum'è a lens, ogni superficia ci vole per pulisce in questu modu. U primu latu deve esse postu nantu à una foglia pulita di carta di lente per a prutezzione.

Sè l'acetone ùn sguassà micca tuttu u terra, poi rinfriscà cù l'acitu. Pulizia di l'acitu u usa a suluzione di terra per caccià a terra, ma ùn dannu micca u lente otticu. Stu acitu pò esse noa sperimentale (diluitu à u 50% di forza) o l'acitu biancu cù l'acidu acetic. A prucedura di a pulizia hè uguore,, assettia, poi l'acettu hè usatu per caccià l'acitu è ​​secca e fureste, cambiamentu di boli di cugliza spessu à l'acidu è idrate.

Se a superficia di a lente ùn hè micca pulita completamente, allora aduprate u pulitu di pulisce. A pulizia di pulitura hè di aduprà una fine di u fini (0.1um) Indipitu di pulita aluminiu.

U liquidu biancu hè adupratu cù una bola di cuttuni. Perchè questa pulizia puliti hè una terra meccanica, a superficia di u lente deve esse pulito in una lenta, non pressione interlacita, micca più di 30 seconde. Rinfriscà a superficia cù l'acqua distillata o una bola di cuttuni immersi in acqua.

Dopu chì u pulaccu hè cacciatu, a superficia di a lente hè pulita cù l'alcohol isopropil. L'etanol isopropil si mantene u pulaccu in una sospensione cù l'acqua, allora elimina cun una bola di cuttuni tagliata in acetone. Se ci hè un residu in a superficia, lavate di novu cù l'alcohol è l'acetone finu à chì hè pulitu.

Di sicuru, alcune contaminanti è danni ponu esse sguassati di a pulizia, in particulare l'inspezzione di u film causanu da a terra, per restaurà boni per rimpiazzà e lenti.

Metudu di Installazione curretta

Durante u prucessu di stallazione, se u metudu ùn hè micca currettu, l'ossu sarà cuntaminatu. Dunque, e prucedure operatore mencionate prima ch'ella deve esse seguita. Se un gran numaru di lenti anu da esse stallatu è cacciatu, hè necessariu di cuncepisce una carattertura per rializà u compitu. E chjappi speciali ponu riduce u numeru di cuntattu cù a lente, dunque riduce u risicu di contaminazione o danni.

Inoltre, se a lente ùn hè micca stallata currettamente, u sistema Laser ùn funarà micca bè, o ancu ci serebbe dannatu. Tutti i lenti di u laser di CO2 anu da esse muntatu in una certa direzzione. Dunque l'utilizatore duverà cunfirmà l'orientazione curretta di a lente. Per esempiu, a superficia alta riflessiva di u specchio di outbred si deve interri a cavità, è a superficie al alta liposeble deve esse fora di a cavità. Sì questu hè inversatu, u laser pruducerà micca laser o un laser in bassu. U latu di u conveghju di l'inseme di u prestu di focus facci in a cavità, è u sicondu latu per via di a lente hè o flat u travagliu, chì maneghja u travagliu. Se hè invertitu, u focus diventerà più grande è a distanza di travagliu cambierà. In applicazioni di u taglio, risultatu in slits più grande è velocità di taglio più lento. I riflettori sò u terzu tipu cumunu di lenti, è a so stallazione hè ancu critica. Di sicuru, cù un riflettore hè faciule identificà u riflettore. Ovviamente, u latu di u cuffiu hè affruntendu u laser.

In generale, i fabricatori marcanu i bordi per aiutà à identificà a superficia. In solitu a Marca hè una freccia, è a freccia i punti versu un latu. Ogni fabricatore di lente hà un sistema per lenti di etichettatura. In generale, per ricti è i specchi di l'outpput, a freccia apogge à u latu opportu di l'altezza. Per una lente, a freccia Punti versu una superficia cuncava o plana. A volte, l'etichetta di a lente vi ricurdarà di u significatu di l'etichetta.


Tempu post: Dec-24-2021
TOP