Chì ci hè a diffarenza trà lenti ottichi è lenti Fresnel

I lenti ottici sò più grossi è più chjuchi; I lenti Fresnel sò magre è grande in grandezza.

U principiu di a lente di Fresnel hè u fisicu francese Augustine. Hè stata inventata da AugustinFresnel, chì hà trasfurmatu lenti sferichi è asferichi in lenti di forma planare ligera è fina per ottene u stessu effettu otticu. Allora, un gran numaru di bande ottiche sò stati processati nantu à a superficia planar per u prucessu ultra-precisione, è ogni banda hà ghjucatu u rolu di una lente indipendente. A lente di Fresnel hè u megliu modu per realizà lenti grandi, piatte è sottili.

A fabricazione di lenti Feist Fresnel, in particulare lenti di grande dimensione, implica simulazione di u disignu otticu, tecnulugia di fabricazione ultra-precisione, materiali polimerici è prucessu di stampa di precisione. lente Fresnel pò esse largamente usata in l'illuminazione, a navigazione, a ricerca scientifica è cusì.

A lente di Fresnel hè una forma di piastra piatta chì riflette è cuncentra i raghji. Utilizendu stu principiu è a tecnulugia di splicing, pudemu trasfurmà paraboloide, ellissoidi è lenti ottiche di superficia superficia di ogni apertura in forma di pianu, in modu di realizà splicing lente Fresnel di ogni dimensione, è scopre l'applicazione di l'energia solare spaziale è u riflettore giganti (tali cum'è guizhou Tianyan radiotelescopiu di apertura di 500 metri).

A tecnulugia infinita Mosaic di lente Fresnel pò esse usata da parechji metri, à centinaie di metri, à ogni grandezza grande. Guizhou Tianjia superficia di riflessione parabolica cù un diametru di 500 metri pò aduprà sta tecnulugia Mosaic à simulà superficia parabolic cù lente Fresnel flat, chì riduce a difficultà di trasfurmazioni è hè più faciuli à stallà è aghjustà.


Tempu di pubblicazione: 24-dic-2021